برچسب و استیکرها

کدهای QR یک روش عالی برای ایجاد هیجان و انگیزه در مورد محصول شما از طریق تبلیغات یا هدایا می باشد.


چگونگی استفاده از کد QR بر روی برچسب ها

با استفاده از این کار شما می توانید موقعیتی را به وجود آورید که مشتریان خاصی را به وب سایت و یا فعالیت تبلیغاتی خود هدایت کنید به طوری که از نگاه کاربران این عمل به صورت داوطلبانه صورت گیرد. این بدان معنا است که شما از افکار منفی که به طور ناخواسته در ذهن مشتری به وجود می آید جلوگیری می کنید. در آخر توسط QR کد بازخورد یک بازخورد دریافت می کنید که به شما کمک می کند میزان تاثیر و کیفیت محصول و سرویس خود را ارزیابی کنید.

اگر شما به فکر وارد شدن به این سبک خاص از تبلیغات هستید، کدهای QR بر روی برچسب ها، بهترین روش برای شروع هست. این روزها شما می توانید کدهای QR مختلفی را بر روی برچسب ها با کمترین مشکل توسط سازنده هایی مانند کیونگار قرار دهید. امروز ما به شما یک راهنمای کلی می دهیم که بتوانید از کاورهای چاپ شده استفاده بیشتری کنید و به وسیله چاپ کدهای QR بر روی برچسب ها به بالاترین سطح بازاریابی محصول برسید.



بیایید با اصول اولیه شروع کنیم

اگر شما در ابتدای راه هستید که بدانید چگونه کدهای QR را برای محصول خود بر روی برچسب ها چاپ کنید، خوب است که چند اصول اولیه را بدانید. در ابتدا مطمئن شوید که کد QR در قسمتی از برچسب شما قرار دارد که به آسانی قابل مشاهده و اسکن باشد. کیفیت دوربین تلفن های هوشمند می تواند جزئیات را تغییر داده و کدها را در شرایطی قرار دهد که خواندن آن سخت باشد. همچنین اگر می خواهید کد را در یک سطح منحنی قرار دهید، مطمئن شوید که کد QR به اندازه ای بزرگ نباشد که به هنگام اسکن از سطح منحنی بیرون آید. دوم، بر این باور نباشید که همه با کدهای QR آشنایی دارند. یک دستورالعمل ساده را در نزدیک کد به صورت قالب QR کد ، قرار دهید تا آفراد را به چگونگی اسکن کردن کد راهنمایی کنید. جمله ای به سادگی " کد QR زیر را با تلفن همراه خود اسکن کنید" تاثیر به سزایی بر روی معیارهای اسکن کد شما می گذارد زیرا یک آگاهی را در میان افرادی که به تکنولوژی وارد نیستند به وجود می آورد. در آخر نیز مطمئن شوید که یک طرح تشویقی برای افراد در صورت اسکن کردن کد قرار می دهید ( مانند یک QR کد کوپن). باید قبول کنیم که ما هر چقدر به کد QR علاقه داشته باشیم اما به یک فاکتور هیجان انگیز نیاز داریم تا تلفن خود را در آورده و کد را اسکن کنیم. شما باید ایده مثبتی را در ذهن فرد ایجاد کنید. حتی اگر هدیه و یا چیز دیگری برای ارائه ندارید، اما همچنان می توانید به عنوان یک طرح تشویقی برای اسکن کردن کد، مزایای مشاهده کد خود را ارتقا دهید.



5 راه برتر برای استفاده کدهای QR بر روی برچسب ها

کدهای QR طراحی شده بر روی برچسب ها می توانند در چندین راه خلاقانه استفاده شوند تا بتوانند هم برای شما و هم برای مشتریان دارای ارزش باشند. در اینجا به چند نمونه محبوب اشاره می شود:

1.     حضور خود را در شبکه های مجازی افزایش دهید

با اینکه آگهی های چاپی هنوز ارزش خود را در بازار کار دارند اما برند کسب و کار شما گسترش داده نمی شود مگر با ساخت و نگهداری یک شبکه مجازی سرحال و حضور مستمر در آن. کدهای QR یک راه عالی برای راهنمایی مخاطبین شما به پروفایل های آنلاین در اینستاگرام ، تلگرام و دیگر شبکه های اجتماعی می باشند که از QR کد "شبکه های اجتماعی"  استفاده می کنند. با استفاده از این راه شما در مدت زمان کوتاه می توانید در صفحه خود تعداد دنبال کننده های بیشتری را داشته باشید.

2.     در ازای پول سرویس ارائه دهید

در حالی که کدهای QR قرار گرفته بر روی نام محصول یه راه بسیار مناسب برای افزایش ارزش محصول بعد از خرید آن می باشد، اما کدهای QR قرارداده شده بر روی برچسب ها نیز می تواند یک راه عالی برای راهنمایی افراد به خرید محصولات باشد. یک QR کد کوپن درست کنید و افراد را به پیدا کردن و استفاده از محصول خود تشویق کنید.

3.     ارائه محتویات

طرح های تشویقی نباید همیشه بر اساس پول باشند. کدهای QR شما می توانند مشتریان را به محتوایی از محصول متصل کنند که علاوه بر علاقه مندی کیفیت محصول شما را نیز بالا ببرد.

4.     برچسب خود را ساده سازی کنید

اگر محصول شما از نوعی می باشد که نیازمند ارائه اطلاعات زیادی مانند ترکیبات استفاده شده، برچسب آدرس مرجوعی، طریقه استفاده، برچسب های پستی و .... می باشد، شما می توانید برچسب های خود را با استفاده از قرار دادن یک کد QR که حاوی تمامی اطلاعات مورد نیاز است بر روی محصول، ساده سازی کنید. همچنین می توانید با استفاده از این موضوع مخاطب خود را به مشاهده دیگر محصولات و تبلیغات راهنمایی کنید.

5.     موضوع را به وسیله یک لینک وب سایت ساده سازی کنید

اگر شما مطمئن هستید که مشتری به محصول شما علاقه مند می شود می توانید به آسانی با استفاده از یک QR کد وبسایت (لینک) داینامیک یک راه آسان را به مشتری برای پیدا کردن وب سایت خود ارائه دهید. این راهکار برای ثبت یک محصول تجاری در ذهن مشتریان بسیار مناسب است. این کار همچنین می تواند توانایی برند شما را نیز نشان دهد.